Fahrettin Koca'dan Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı'na teşekkür

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs aşısı vurduran Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Mustafa Destici'ye sosyal medya hesabı üzerinden teşekkür etti.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs aşısı vurduran Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Mustafa Destici'ye sosyal medya hesabı üzerinden teşekkür etti.

Koca'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklama şöyle:

"Sayın Mustafa Destici'ye aşı programımıza verdikleri destek sebebiyle çok teşekkür ederim. Tüm vatandaşlarımız aşılanana kadar çalışmaya devam edeceğiz."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

Demirtaş; Erdoğan, Bahçeli ve Özel'e seslendi, Kılıçdaroğlu'nu anmadı: 'Butlana prim verilmemeli'
İşte ‘AKP’ye geçecek’ denilen Tuzla Belediyesi raporu
Özgür Özel'in kurmayları konuştu: Olası yeni parti hangi çizgide olacak?
O fotoğraf ödül aldı! Özgür Özel: ‘Hayatımın en zor anıydı, keşke hiç çekilmeseydi’
Mahkeme kararıyla genel başkanlığa getirtilen Kılıçdaroğlu'ndan gazeteci Şaban Sevinç hakkında suç duyurusu