Facebook ve Instagram reklamlarında CHP açık ara önde

Yerel seçimlere beş gün kala siyasi partiler de yarışı hızlandırdı. Meta'nın yayınladığı Facebook ve Instagram reklam verilerine göre, en çok harcama yapan parti CHP olurken Ekrem İmamoğlu da en çok sosyal medya reklamı veren aday oldu.

İçerik üreticisi Burak Su partilerin Facebook ve Instagram reklamlarına harcadığı TL miktarını paylaştı. Buna göre liderlik CHP'de.

  • Cumhuriyet Halk Partisi 17. 555. 697
  • Ekrem İmamoğlu 4.900.19,
  • 450 Murat Kurum 4. 647. 474
  • DEVA Partisi 4.380 609
  • AKP 3.900. 703
  • Hakan Tütüncü 3.700. 30.728

Burak Su sosyal medya hesabı X'ten şu mesajı da yazdı:

Seçimlere yönelik en kısa Meta reklam harcamaları raporu hazır!

CHP şov yapıyor. 17 milyon TL'den fazla harcamışlar.
Ekrem Başgan seçimi istiyor. :)
AKP kendi harcadığının yarısı kadarını kara propaganda için harcıyor.
Ankara'da Turgut Altınok kesin olarak havlu atmış. 350 K harcaması var toplamda. İlk sayfalarda adı bile geçmiyor.
İyi Parti bildiğimiz gibi "SIFIR" çekiyor!

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

Erdoğan'dan değişim mesajı: 'Yorulan, hatası olan varsa dinlenmeye alacağız'
Beştepe'de gece yarısı sürpriz zirve...
Rolex saatiyle gündem olan AKP’li Bahadır Yenişehirlioğlu: Saraydan talimat alan vekiller değiliz
Ankara'da yeni iddia: Süleyman Soylu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı ziyaret etti
AB'den İsrail'e Refah'taki saldırılarını derhal durdurması çağrısı