Facebook ve Instagram reklamlarında CHP açık ara önde

Yerel seçimlere beş gün kala siyasi partiler de yarışı hızlandırdı. Meta'nın yayınladığı Facebook ve Instagram reklam verilerine göre, en çok harcama yapan parti CHP olurken Ekrem İmamoğlu da en çok sosyal medya reklamı veren aday oldu.

İçerik üreticisi Burak Su partilerin Facebook ve Instagram reklamlarına harcadığı TL miktarını paylaştı. Buna göre liderlik CHP'de.

  • Cumhuriyet Halk Partisi 17. 555. 697
  • Ekrem İmamoğlu 4.900.19,
  • 450 Murat Kurum 4. 647. 474
  • DEVA Partisi 4.380 609
  • AKP 3.900. 703
  • Hakan Tütüncü 3.700. 30.728

Burak Su sosyal medya hesabı X'ten şu mesajı da yazdı:

Seçimlere yönelik en kısa Meta reklam harcamaları raporu hazır!

CHP şov yapıyor. 17 milyon TL'den fazla harcamışlar.
Ekrem Başgan seçimi istiyor. :)
AKP kendi harcadığının yarısı kadarını kara propaganda için harcıyor.
Ankara'da Turgut Altınok kesin olarak havlu atmış. 350 K harcaması var toplamda. İlk sayfalarda adı bile geçmiyor.
İyi Parti bildiğimiz gibi "SIFIR" çekiyor!

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

CHP, "sağın kalesi" Yozgat'ta çıkartma yaptı
İmamoğlu: Yozgat demokrasinin kalesidir
CHP'li Özgür Çelik'ten İstanbul Valisi Davut Gül'e 'Şişli' tepkisi
Özgür Özel: Darbecilerin niyeti değişmedi, muhalefet birlik olmak zorunda
İmamoğlu'ndan Tarihi Rest: “Yarın İstanbul İçin Herkesi Sarsacak Gerçekleri Açıklayacağım!”