Sancaktepe'de iş merkezinde yangın

Sancaktepe'de iş merkezinde yangın çıktı.

Sancaktepe'de iş merkezinde yangın çıktı. Çok sayıda itfaiye ekibinin alevlere müdahalesi sürüyor.

Yangın, saat 07.00 sıralarında Merve Mahallesi, Gazi Caddesi'ndeki iş merkezinde çıktı. Yangını çıkış nedeni henüz bilinmiyor.

İş merkezinin içinde çeşitli fabrikalar var.

Yangın nedeniyle iş merkezinde zaman zaman patlama sesleri duyulurken, İtfaiye ekiplerinin yangına müdahalesi sürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Yabancı Türkiye'de harcamayı kıstı, yurttaş yurtdışına yöneldi: Kartlı harcamalarda tarihi tersine dönüş
Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı: 'Tam teslim etmeye giderken polise yakalandım' dedi
Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
Karadeniz’de Türk kuru yük gemisine İHA saldırısı: Bir mürettebat hayatını kaybetti
Meteoroloji açıkladı: Son 56 yılın en soğuk 7'nci mayıs ayını yaşandı