Salihli'de orman yangını; 10 dönüm alan zarar gördü

Manisa'nın Salihli ilçesinde çıkan orman yangınında 10 dönümlük alan zarar gördü.

Manisa'nın Salihli ilçesinde çıkan orman yangınında 10 dönümlük alan zarar gördü.

Salihli ilçesine bağlı Kurtuluş Mahallesi Cephanelik mevkiinde, bilinmeyen nedenle ormanlık alanda yangın çıktı. Yangını gören çevredekiler, durumu orman bölge müdürlüğü ve itfaiye ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine bölgeye 2 arazöz, 15 yer ekibi, 1 su tankeri, 1 ilk müdahale aracı ile Manisa Büyükşehir Belediyesi Salihli İtfaiye Amirliği'ne bağlı ekipler sevk edildi. Bölgeye gelen ekiplerin yaptığı çalışmayla yangın yaklaşık 1 saat içerisinde kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmaları sürerken, ilk belirlemelere göre yangın nedeniyle 10 dönümlük alan zarar gördü.

Yangın ile ilgili soruşturma başlatıldığı ve çıkış nedeninin araştırıldığı öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Yabancı Türkiye'de harcamayı kıstı, yurttaş yurtdışına yöneldi: Kartlı harcamalarda tarihi tersine dönüş
Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı: 'Tam teslim etmeye giderken polise yakalandım' dedi
Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
Karadeniz’de Türk kuru yük gemisine İHA saldırısı: Bir mürettebat hayatını kaybetti
Meteoroloji açıkladı: Son 56 yılın en soğuk 7'nci mayıs ayını yaşandı