Muhittin Böcek'in sağlık durumuyla ilgili sevindiren haber!

Koronavirüse yakalanan ve 51 gündür yoğun bakımda tedavisi devam eden Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in sağlık durumuyla ilgili sevindiren bir haber geldi. Gazeteci Gürkan Hacır Muhittin Böcek'in bilincinin tamamen açıldığını sosyal medya hesabından duyurdu.

Gazeteci Gürkan Hacır, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in sağlık durumu ile ilgili sevindiren haberi sosyal medya hesabından duyurdu.

Hacır, şu ifadeleri kullandı:

"Antalya'dan bir mucize yükseliyor. Kovid-19 la mücadelede sembolleşen isim, sevgili ağabeyim @BocekMuhittin in bilinci tamamen açıldı. Konuşulanları duyuyor kısa cevaplar veriyor. Akdeniz Üniversitesi'nin harika yoğun bakım ekibi "Koca Yörüğü" hayata döndürüyor" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Madencilerin maaşlarını vermeyen firmaya ait her yerde eylem var: Bakanlık kaç işletmeye sahip olduklarını sakladı
Facianın eşiğinden dönüldü: 2 kamyona çarptı, parka metreler kala durdu
Konserdeki bıçaklı saldırıda yeni gelişme: Suçunu itiraf etti, çocuk tutuklandı
İçişleri Bakanlığı duyurdu: Saray Belediye Başkanı'na soruşturma izni
Venezuela’da peş peşe iki büyük deprem: OHAL ilan edildi, çok sayıda ölü ve yaralı var