Pazarlama sektörünün ve tüketicilerin yakından takip ettiği aylık dergi Marketing Türkiye, eylül sayısının kapağında dikkat çekici bir görsele yer verdi.
Kapak görselinde erkek olduğu anlaşılan bir kişinin arka plandan kafası ve kulağın arkasına denk gelen kısımda ise "Bir ... kaldı" ifadeleri yer aldı.
Fotoğrafta kullanılan görsel Türkçe argo bir deyim olan "Bir kulağımızın arkası kaldı s....medik" ifadesine gönderme yapıyor.
Yayın çizgisinin dışında, esprili bir kapakla çıkan Marketing Türkiye dergisinin internet sitesinde dergi şöyle tanıtılıyor:
"Marketing Türkiye girişimcilik, verimlilik, sürdürülebilirlik, pazarlama ve pazarlama iletişimi, inovasyon ve markalaşma alanlarında yayıncılık yapıyor.
Her yıl okur ve mecra sayısını artırarak yoluna devam eden Marketing Türkiye, pazarlama sektörünün en güncel haberlerini online-offline mecraları ve sosyal medya hesaplarıyla okuyucularıyla buluşturan, sektörün en önemli referans yayını konumunda. Tam 35 yıldır…"
Yazarları arasında Ali Saydam, Ayşe İldeniz, Derya Acar Ergüç, Ferruh Altun, Hüseyin Tapınç gibi isimlerin olduğu derginin yayın yönetmenliğini Günseli Özen yürütüyor.
Eylül sayısında çeşitli başlıklarda haberler sunan dergide "Ölçülmeyeni ölçen YouTube Rating Report 1 Yaşında!", "Bir müzik grubundan fazlası: Manifest", "Güçlü bir iş birliği: İş dünyası profesyonelleri için özel tasarlanan AI LAB başlıyor", "Kafeler evlere taşınıyor!" gibi haber başlıkları yer alıyor.