Manisa'da ormanlık alanda yangın 

MANİSA'nın Kula ilçesinde, ormanlık alanda çıkan yangın, orman işçileri ve itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı.

MANİSA'nın Kula ilçesinde, ormanlık alanda çıkan yangın, orman işçileri ve itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alındı. Yangında, 10 dekar anız ile 5 dekar makilik alan zarar gördü.

Yangın, saat 16.00 sıralarında Sandal Mahallesi Yumak alanı mevkiinde çıktı. Ormanlık alanda bilinmeyen nedenle çıkan yangında dumanı görenler durumu itfaiyeye bildirdi. İhbar üzerine, Salihli ve Alaşehir Orman İşletme Şefliği arazözleri ile Kula İtfaiye Amirliği ekipleri, yangına müdahale etti. Ekiplerin çalışmaları ile kontrol altına alınan yangında 10 dekar anız ile 5 dekar makilik alan zarar gördü. Ekiplerinin soğutma çalışmaları sürerken, jandarma ekipleri yangının çıkış nedenini belirlemek için soruşturma başlattı.

FOTOĞRAFLI

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

AFAD açıkladı! Çanakkale'de 3.9 şiddetinde deprem
500 bin nüfuslu Yeşil Burun Adaları Dünya Kupası'nda namağlup!
Gülistan Doku soruşturması: Firari Umut Altaş hakim karşısına çıktı!
TGRT'de Kılıçdaroğlu'na eleştiri: Sen nasıl genel başkansın
FBI, Türk iş insanını gözaltına aldı