İzmir Valisi Köşger: Vaka sayısı 3,5 kat arttı 

İZMİR Valisi Yavuz Selim Köşger, koronavirüs vakalarının 20 gün öncesine göre 3,5 kat arttığını açıkladı.

İZMİR Valisi Yavuz Selim Köşger, koronavirüs vakalarının 20 gün öncesine göre 3,5 kat arttığını açıkladı.

İzmir Valisi Yavuz Selim Köşger, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Dünyada ve ülkemizde olduğu gibi İzmir'de de Covid-19 tehlikesi artarak, devam ediyor. İzmir'de 20 gün öncesine göre vaka sayısı 3,5 kat artmış durumda, son 10 günde ikiye katlandı. Durumun ciddiyeti artarak devam ediyor. Korona'nın mutasyona uğradığı ve ölümcüllüğünün azaldığı iddiası da doğru değil. Son 2 günde 15 hemşehrimizi koronadan kaybettik. Bir kez daha İzmirlileri dikkatli olmaya çağırıyorum. Uymamız gereken üç kural; maske, mesafe, temizlik. Hepinize sağlıklı günler dilerim" ifadelerini kullandı.

FOTOĞRAFLI DHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Ertuğrul Özkök: Google’da en çok okunan haberin kahramanı “Seyfullah” o geceyi kendi gözünden anlattı
Masaj salonlarına 'fuhuş' operasyonu: 2 kişi tutuklandı
Doç. Dr. Emel Memiş’in ifadesi ortaya çıktı: ‘Devletim için çalışan bir insanım’
Kütahya'da 'nitelikli dolandırıcılık' operasyonu: 1 tutuklama
Ticaret Bakanlığı verileri açıkladı: Yılın ilk 6 ayında gümrüklerde 36 ton uyuşturucu ele geçirildi