İki ay sonra ilk paylaşım! Mehmet Ali Erbil'den güzel haber...

Kaçış sendromu hastalığı nedeniylekök hücre tedavisi gören 63 yaşındaki Mehmet Ali Erbil, uzun bir aradan sonra ilk defa fotoğraf paylaştı.

Kök hücre tedavisi gören ünlü komedyen Mehmet Ali Erbil, son görüntüsünü takipçileriyle paylaştı. Erbil, bir arkadaşının doğum gününü bu fotoğrafla kutladı. 

Ünlü şovmen, yıllardır mücadele ettiği "kaçış sendromu" hastalığı nedeniyle aylarca yoğun bakım ünitesinde kalmış ve kemik iliğindeki değişim nedeniyle kök hücre tedavisine başlamıştı. 
 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Gelir Artışının Nedeni Sahadaki Denetimlerdi
Ertuğrul Özkök: “Mine Hanım, Kemal Bey’in yanında Seyfullah diye biri var mı?”
'Süreç' anketi: Yasal adım talebi öne çıktı
Ankara'da IŞİD operasyonunda çatışma: 1 kişi öldürüldü, 1 kişi yaralı
Meteoroloji açıkladı: Bugün hava nasıl olacak?