Depremzedeler geceyi ateş başında geçiriyor

İZMİR'in Bayraklı ilçesinde evleri zarar gören veya yaşadıkları endişe nedeniyle evlerine giremeyen dehremzedeler, geceyi ısınmak için yaktıkları sobanın...

İZMİR'in Bayraklı ilçesinde evleri zarar gören veya yaşadıkları endişe nedeniyle evlerine giremeyen dehremzedeler, geceyi ısınmak için yaktıkları sobanın etrafında çadırlarda geçiriyor.

Seferihisar açıklarında meydana gelen 6.6 büyüklüğündeki depremde evleri zarar gören ve çadırda kalan depremzedeler, geceyi çadırların önünde, sobada ateş yakarak geçiriyor.

Depremzede Yakup Türk, "Çocuklarımız depremden etkilendiği için evimize giremiyoruz. Bu binadakilerin hepsi dışarıda, çadırda kalıyoruz. Allah kimseye bir daha böyle bir acı yaşatmasın" dedi. Depremde evi hasar gören ve geceyi dışarıda geçiren Recep Bekçe ise "Depremde evimiz hasar gördü. Torunlarım çok korktu, şu an çadırda kalıyoruz" diye konuştu.

FOTOĞRAFLI

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Ertuğrul Özkök: Türkiye’nin en yakışıklı erkeği Kadir İnanır mıydı?
AFAD açıkladı! Çanakkale'de 3.9 şiddetinde deprem
500 bin nüfuslu Yeşil Burun Adaları Dünya Kupası'nda namağlup!
Gülistan Doku soruşturması: Firari Umut Altaş hakim karşısına çıktı!
TGRT'de Kılıçdaroğlu'na eleştiri: Sen nasıl genel başkansın