Bülent Ersoy, hastaneye kaldırıldı (2)

Türk sanat müziğinin 'Diva'sı Bülent Ersoy'un mide rahatsızlığı nedeniyle tedavi altına alındığı Medicana İnternational İzmir Hastanesi’nin Genel Müdürü Dr. Ulvi Ünal, yaptığı açıklama yaptı.

SAĞLIK DURUMU İYİ


"Bülent Ersoy hanımefendi dün sabah, mide şikayetiyle hastanemize başvurdu. Acil servisten giriş yapıldı. Küçük bir girişimden sonra mide ülserinden minik bir kanaması vardı. Şu anda her şey kontrol altına alındı. Bir iki ünite kan takviyesi yaptık. Şu anda dinleniyor. Destek tedavileri devam ediyor. Birkaç gün içerisinde kendisini taburcu edeceğiz. Kendisi çok iyi. Daha eskiden de ülser şikayeti varmış. Bu muhtemelen ona bağlı bir kanamaydı. Küçük bir kanamaydı. Şu anda hiçbir kanaması yok, her şey normal. İlaç ve destek tedavisi görüyor."  

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Madencilerin maaşlarını vermeyen firmaya ait her yerde eylem var: Bakanlık kaç işletmeye sahip olduklarını sakladı
Facianın eşiğinden dönüldü: 2 kamyona çarptı, parka metreler kala durdu
Konserdeki bıçaklı saldırıda yeni gelişme: Suçunu itiraf etti, çocuk tutuklandı
İçişleri Bakanlığı duyurdu: Saray Belediye Başkanı'na soruşturma izni
Venezuela’da peş peşe iki büyük deprem: OHAL ilan edildi, çok sayıda ölü ve yaralı var