Ne Dolar, ne euro ne altın bu yıl en çok kazandıran...

Ocak-eylül döneminde yatırımcısına en fazla kazandıran yüzde 30,1 ile gümüş oldu. Gümüşün ardından altın yüzde 24,2, paladyum yüzde 19 kazandırdı.

Yılın 9 ayında emtia grubu araçlarının 6 tanesi kazandırırken, 12 tanesi kaybettirdi.

Kovid-19 vaka sayılarındaki artışla beraber talebe yönelik endişeler, dolar endeksindeki artışın emtialar genelinde satış baskısına yol açması, fiyatlarda değer kaybına neden oldu.

Ocak-eylül döneminde yatırımcısına en fazla kazandıran yüzde 30,1 ile gümüş oldu. Gümüşün ardından altın yüzde 24,2, paladyum yüzde 19 kazandırdı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ekonomi Haberleri

Türkiye'ye en çok hangi ülkenin vatandaşları göç etti? Sınır kapılarında büyük hareketlilik
Temmuzda kim, ne kadar zam alacak? İşte kuruşu kuruşuna yeni emekli ve memur maaş tahminleri...
Resmi Gazete'de yayımlandı: Kuyumcularda yeni etiket zorunluluğu başladı
Altın fiyatları kritik seviyelere geriledi: Gram, çeyrek ve Cumhuriyet altını bugün ne kadar oldu?
Goldman Sachs'tan Türkiye ekonomisi analizi: 2026 yıl sonu enflasyon tahmini yükseltildi