Online şikayet platformu Şikayetvar'ın 2021'in ocak ve şubat verileriyle 2022'nin aynı dönemi yaşanan söz konusu artışa göre en çok şikayet konuları; akaryakıt zammı öncesi son saatlerde istasyonların yakıt vermemesi ve akaryakıt zammının erken işleme alınması oldu.
Platformun verilerine göre tüketicilerin akaryakıt istasyonlarıyla ilgili son dönemde öne çıkan şikayetleri şöyle:
- Akaryakıt zammı öncesi son saatlerde istasyonların yakıt vermemesi
- Akaryakıt zammının erken işleme alınması
-İstasyonlarda yakıt alırken kredi kartlarında bulunan bonus/puan hakkını kullanamama veya farklı banka posundan işlem yapılması sonucu kampanyadan yararlanamama
- Taşıt tanıma sisteminden yararlanamama
- Personelin müşteriye karşı ilgisiz ve saygısız olması, yardımcı olmaması
- Ücreti alınan yakıtın yerine hava basılması / Yakıt aldıktan sonra araç göstergesinde bir değişim olmaması
- Akaryakıt istasyonlarında hizmetin yetersiz olması, hijyene önem verilmemesi, pos cihazının çalışmaması, hava su saatinin çalışmaması
- Yakıt enerjisinin/kalitesinin düşük olması, aldıktan kısa süre bir sonra tükenmesi.