Sosyal çözüm hattına gelen ses kaydı ile harekete geçildi 30 dakikada park yenilendi

Viranşehir Mahallesinde oturan Ece Deniz Ay, Mezitli Belediyesi Sosyal Çözüm Hattı'na gönderdiği ses kaydında mahallesinde bulunan parka daha büyük bir kaydırak ve tahterevalli istedi. Gelen talep üzerine harekete geçen Mezitli Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri 30 dakika içerisinde Ece Deniz’in isteğini yerine getirdi.

Ekipler, parkta bulunan kaydırağı yeniledi, küçük tahterevalliyi de daha büyüğü ile değiştirdi. İşlemlerin bitmesinin ardından Ece Deniz’i sürpriz yaparak parka davet etti.

Talebinden yarım saat sonra parktaki oyuncakların yenilenmesi karşısında şaşkınlık yaşayan Ece Deniz, hemen oyuncakları tek tek deneyerek test etti.

“ÇOK MUTLUYUM”

Parktaki oyuncakların kendisine yeni yıl hediyesi olduğunu ifade eden Ece Deniz, “Tahterevalliye binmek için daha uzak olan parklara gitmek zorunda kalıyordum. Şimdi evimin yanındaki parkta artık daha büyük kaydırağa ve tahterevalliye biniyorum. Teşekkür ederim” dedi.

“ONUN YAŞADIĞI MUTLULUK TÜM EMEĞİMİZİN KARŞILIĞIDIR”

Mezitli Belediyesi olarak en hassas oldukları konunun gelen şikâyet ve taleplerin mümkün olduğunca en kısa sürede yerine getirilmesine özen gösterdiklerini ifade eden Park ve Bahçeler Müdürü Hasan Orhan, Başkanımız Neşet Tarhan’ın bizden en önemli isteği, çağrılara çabuk yanıt vermek yönünde. Tüm çalışmalarımızda, başkanımızın bu isteğine özel hassasiyet gösteriyor, ‘Mutlu Mezitli’ için tüm park ve bahçeleri güzelleştiriyoruz. Parklarımızın yenileme ve bakım çalışmalarını düzenli olarak gerçekleştirmenin yanı sıra eğer talep edilen oyuncak ya da bitki elimizde yoksa en kısa sürede temin etmeye özen gösteriyoruz. Minik kızımız Ece Deniz’in o tatlı sesinin kaydı tarafımıza ulaşınca hemen harekete geçerek isteğini yerine getirdik. Kendisini parka davet ettik ve sürpriz yaptık. Onun yaşadığı mutluluk tüm emeğimizin karşılığıdır” diye konuştu.

“ARKADAŞLARIMIZ, MİNİK KIZIMIZIN GELEN SES KAYDINI DİNLEYEREK HEMEN YERİNE GETİRDİ”

Ece Deniz Ay’ın talebinin yarım saat gibi kısa sürede yerine getirilmesi nedeniyle Park ve Bahçeler Müdürü Hasan Orhan ve ekibine teşekkür eden Mezitli Belediye Başkanı Neşet Tarhan da açıklamasında, “Vatandaşın talebinin ilgili birim tarafından en kısa sürede yerine getirilmesi son derece hassas olduğumuz bir konu. Eğer bir kaldırımda dal parçaları varsa, ya da çöp konteyneri dolmuşsa, bunu en kısa sürede çözmek gerekiyor ki vatandaşın yaşadığı rahatsızlık giderilsin. Ekiplerimiz dört koldan kentin her bölgesinde özenle çalışıyor, aynı zamanda duyarlı halkımızdan gelen ihbarları da kısa sürede çözüme kavuşturuyor. Arkadaşlarımız, minik kızımızın gelen ses kaydını dinleyerek hemen yerine getirdi. Bunu başka bir belediyede görmeniz mümkün değildir. Hepsine teşekkür ederim” dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Belediyeler Haberleri

İmamoğlu: Bu İktidar Eğitimi Öncelikli Bir Önemde Gör-me-mek-te-dir
Bursa Büyükşehir’den engelsiz buluşma
Kadıköy'de engelsiz yaşam
İzmirli gençler “fark edil-fark ettir” diyerek buluştu
İzmir İtfaiyesi’nden baca, soba yangınları ve zehirlenmelere karşı uyarı