Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal: “Belediyecilik Şatafat Değil, Hayat Standardı Üretmektir”

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyeyi hedef alan sosyal medya kampanyalarına ilişkin açıklamalarda bulundu. Ülkenin içinden geçtiği hassas süreci fırsat bilen bazı trol hesaplar ve art niyetli çevrelerin, Muratpaşa Belediyesi’ne yönelik algı çalışmaları yürüttüğünü belirten Uysal, “Oysa belediyemiz; örnek projeleri, geniş hizmet ağı ve yüksek memnuniyet düzeyiyle Türkiye’nin önde gelen yerel yönetimlerindendir” dedi.

Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, belediyeyi hedef alan sosyal medya kampanyalarına ilişkin açıklamalarda bulundu. Ülkenin içinden geçtiği hassas süreci fırsat bilen bazı trol hesaplar ve art niyetli çevrelerin, Muratpaşa Belediyesi’ne yönelik algı çalışmaları yürüttüğünü belirten Uysal, “Oysa belediyemiz; örnek projeleri, geniş hizmet ağı ve yüksek memnuniyet düzeyiyle Türkiye’nin önde gelen yerel yönetimlerindendir” dedi.

“Tüm hizmetlerimizi öz kaynaklarla ve şeffaf bir anlayışla sürdürüyoruz”

Başkan Uysal, belediyenin kamu kaynaklarını etkin kullandığını ve ekonomik zorluklara rağmen hizmet kalitesinden ödün verilmediğini vurguladı. Belediyeye bağlı Turunç Masa aracılığıyla 5 milyon 175 bin kez vatandaşla doğrudan iletişim kurulduğunu ifade eden Uysal, üretim ve tasarruf odaklı yatırımlarla belediyenin birçok ihtiyacını kendi imkânlarıyla karşıladığını söyledi.

Dev yatırımlar, geniş hizmet ağı

Muratpaşa Belediyesi’nin 11 yıllık görev süresinde gerçekleştirdiği hizmetlerden bazıları şöyle:

  • 1 milyon 29 bin ton asfalt serimi, 268 bin metrekare kaldırım yapımı, 323 yeni park ve yeşil alan.

  • Aşevi aracılığıyla 3 milyon 300 bin sıcak yemek, 29 bin 990 eve gıda kolisi, 3 bin 886 kişiye nakdi yardım, 2 bin 687 üniversite öğrencisine burs desteği.

  • Sosyal Yardım Merkezi’nden 41 bin, Evde Bakım Hizmeti’nden ise 46 bin 775 kişi faydalandı.

  • Kadın Kooperatifleri üzerinden kadınlara 2 milyon TL’nin üzerinde gelir sağlandı.

  • 6 bin 391 çocuk belediye kreşlerinden, 6 bin 125 öğrenci destek eğitim kurslarından, 5 bin 520 genç ise üniversite hazırlık merkezi MURGEM’den mezun oldu.

  • Spor salonu sayısı 19’a çıkarılarak 100 binden fazla kişiye düzenli spor yapma imkânı sağlandı.

  • Türkan Şoray ve Hacı Bektaş Veli Kültür Merkezleri ile kentte kültürel altyapı güçlendirildi.

Türkiye’de ilkler: Dijital demokrasi, çevreci projeler

Başkan Uysal ayrıca Türkiye’nin ilk dijital demokrasi platformu olan komsumeclisi.com ile yurttaş katılımını dijital ortama taşıdıklarını, Çevreci Komşu Kart projesiyle hem çevreye katkı sunduklarını hem de vatandaşlara ekonomik destek sağladıklarını söyledi.

ASSİM gibi sivil toplum merkezleriyle 163 derneğe ev sahipliği yaptıklarını kaydeden Uysal, bu merkezden çıkan girişimlerin milyonlarca liralık ciroya ulaştığını belirtti.

“Her kuruşun hesabını yapıyoruz”

Uysal, 2014’te devraldıkları personel sayısını neredeyse hiç artırmadan yüzlerce projeyi hayata geçirdiklerini ve kamu bütçesini titizlikle yönettiklerini vurguladı. “Belediyecilik, şapkadan tavşan çıkarmak ya da vatandaşın vergisiyle şatafatlı semboller dikmek değildir. Belediyecilik; kent sakinleri için bir hayat standardı üretme ve bunu sürdürülebilir hale getirmektir” ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Belediyeler Haberleri

İzmir Büyükşehir Belediyesi 30 ilçede 27 ekiple görev başında
Ataşehir Belediyesi’nden Öğrencilere Ücretsiz LGS Tercih Danışmanlığı Desteği
Ataşehir’de Çevre Farkındalığı Büyüyor
Eşrefpaşa Hastanesi’nde diş tedavisi hem kolay hem erişilebilir
Başkan Tugay yangın bölgelerini yalnız bırakmıyor