AssisTT iki ayrı kategoride dünya birincisi oldu

AssisTT iki ayrı kategoride dünya birincisi oldu

Türk Telekom'un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, dünya çapında Contact Center World tarafından gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Performers Awards'da...

Türk Telekom'un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, dünya çapında Contact Center World tarafından gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Performers Awards'da iki ayrı kategoride dünya birincisi olduğunu açıkladı.

Türk Telekom'un iştiraki AssisTT, uluslararası alanda yer alan ve Contact Center World tarafından bu yıl 15'incisi gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Performers Awards'tan yine iki dünya birinciliği aldığını açıkladı. "Best Contact Center (outsourced)" (En İyi Çağrı Merkezi) ve Türksat KabloTv projesiyle de "Best in Customer Service (outsorced)" (En İyi Müşteri Hizmetleri) kategorilerinde iki ayrı dünya birinciliğini Türkiye'ye getiren AssisTT, önceki yıllardaki başarısını da yinelemiş oldu. AssisTT, 3. kez Best Contact Center (Outsourced) kategorisinde birincilik ödülü aldı.

"YAPTIĞIMIZ YATIRIMLARLA ÇAĞRI MERKEZİ SEKTÖRÜNÜN GELECEĞİNE YÖN VERMEYİ SÜRDÜRECEĞİZ"

The 2020 Top Ranking Performers Awards'ta aldıkları iki birincilik ödülü için konuşan AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran, "70 ülkeden 2000 başvurunun yarıştığı uluslararası bir ödül programı kapsamında, "En İyi Çağrı Merkezi" ve "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorisinde dünya birincisi olduk. Müşterilerimizin stratejik iş ortağı olmanın verdiği sorumluluk ve eşsiz müşteri deneyimi hedefiyle hizmet veren bir şirket olarak başarılarımızın uluslararası platformlarda da tescillenmesinden büyük mutluluk duyuyoruz. Değişen ve dönüşen müşteri alışkanlıklarına çevik çözümler sunma ve müşterilerimizi her işimizin merkezinde tutma vizyonumuz, ödüle layık görülmemizde önemli rol oynadı. Teknoloji, inovasyon ve ekiplerimizin yetkinliklerine yaptığımız yatırımlarla çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeyi sürdüreceğiz. Bu büyük başarıda imzası olan tüm ekip arkadaşlarıma yürekten teşekkür ediyorum" dedi.

AssisTT, geçtiğimiz yılın Kasım ayında da Contact Center World tarafından gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Performers Awards EMEA Bölge finallerde "En İyi Çağrı Merkezi" ve "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorilerinde 2 birincilik ödülüne layık bulunmuştu. Contact Center World, her yıl onlarca ülkeden yüzlerce şirketi bir araya getirdiği organizasyonda, tüm dünyada çağrı merkezi şirketleri arasında en iyileri belirliyor.

AssisTT iki ayrı kategoride dünya birincisi oldu

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.